Nettbutikken

Hvordan sporer jeg min ordre?

Så snart din ordre er sendt fra vårt lager får du en SMS og e-post med sporingsnummer fra Posten. Vær oppmerksom på at sporingsdetaljer for forsendelsen din kanskje ikke er tilgjengelige umiddelbart.

Ved å opprette Min Side profil vil du også få en oversikt over alle dine ordrer med statuser og sporingsnummer så snart det er tilgjengelig.

Kan jeg endre eller kansellere min ordre?

Hvis din ordre ikke er pakket eller sendt og endringen ikke medfører endring i betalt beløp, kan vi prøve å imøtekomme dine ønsker. Hvis din ordre allerede er pakket eller på vei, kan den ikke kanselleres. Da kan du enkelt returnere den ved hjelp av returseddelen som er vedlagt i pakken din. Ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg.

Hvordan returnerer jeg en vare til dere?

Vedlagt i din forsendelse vil du finne et returskjema og returseddel fra Posten. Vi ber om at du følger instruksjonene på returskjemaet og fyller ut returårsak. Ved å benytte returseddelen vil vi få beskjed om at varer er på vei tilbake til oss. Det er viktig at du tar vare på sporingsnummeret på pakken du returnerer til oss i tilfelle noe uforutsett skulle skje med pakken underveis.

Hvorfor får jeg ikke kjøpe alle varer i nettbutikken?

Vi har dessverre ikke mulighet til å tilby hele vårt sortiment i nettbutikken ennå, men nye varer blir stadig lagt til.

Hvor kan jeg finne Angreskjema?

Standard Skjema for opplysning om angrerett og Angreskjema kan du finne og laste ned fra våre salgsbetingelser under delen som omhandler Angrerett og retur.

Bli med i vår kundeklubb

Bli med i vår kundeklubb og motta eksklusive invitasjoner, unike tilbud og bli den første til å høre om hva som skjer hos Slettvoll.

Åpne chat